Hata gummisnoddar

Ja hatar helt enkelt gummisnoddarna. Jag tar ut dem när jag ska äta så det går ju bra, men sen när jag ska sätta dit dem går det sådär. Får på vänster sida snabbt och enkelt men höger sida går mindre bra ;) Är väl för att jag är höger hänt eller något sånt. Jag vänjer mig nog ;) Vaknade vid nio idag och har precis ätit frukost, äggmacka,ägg och juice blev det. Mamma är på jobbet just nu, Emil sitter och spelar Tvspel, Pappa tittar på Tv och jag sitter och lyssnar på musik. Just nu är det Lady Gaga's Beautiful Dirty Rich som spelas i hörlurarna.


puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur länge skall du ha gummisnoddarna?

2009-12-06 @ 11:12:15
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0