Jag är gullig

Hade bara två lektioner idag p.g.a  att vi först var i folkets hus för att titta på lucia och därmed missade två lektioner p.g.a det och spanskan var inställd igen. På bilden tittade vi på Up(har inte sett klart den än men vi ska göra det nästa vecka) och den var faktiskt riktigt bra och rolig. När jag, mina kompisar och några från åttan skulle gå till cafeterian så sa en av dem att jag var gullig.

Tjejen: Vad gullig du är!
Jag: Är jag?
Tjejen: Ja!
Jag: Okej....

Jag blev riktigt förvånad, har aldrig fått en sån komplimang förut. Ikväll är det Idol och jag hoppas jätte jätte mycket att Erik vinner men jag blir samtidigt glad ifall Calle vinner. Han har liksom utvecklats så himla mycket under idol resan.


puss

Kommentarer
Postat av: DESIGN BY SHORTY

Tävla gärna om en bloggdesign hos mig :)



http://designbyshorty.blogg.se/2009/december/bloggdesign-tavling-1-gra-blommig.html



Kram

2009-12-12 @ 11:30:59
URL: http://designbyshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0