Julen

Igår var det ju Julafton, dagen började med att man vaknade typ 6 eller någonting. Inte kunde man somna om heller, men efter en stund vaknade resten av familjen och Emil och pappa gick ner och satte på kaffe.
När även mamma och jag var uppe så öpnnade vi julklapparna!
Av mamma och pappa fick jag:
En kamera Samsung st 500
Tokio Hotel's nya skiva Humanoid
Spetströja från gina tricot
Randig lång munktröja från gina tricot
Bamboo Hoops örhängen
Peace armband
Minneskort till kameran
En plattång :D

Efter julklapparna åt vi julfrukost, alltså gröt, skinkmacka och Emil och pappa åt jansson.
Efter Frukosten åkte pappa och hämtade hö till hästarna undertiden som Emil spelade på sitt Xbox 360 och mamma och jag gjorde oss iordning till att åka till min syster och fira jul med dem.
När alla hade gjort sig iordning åkte vi till Fia, jag hade det riktigt roligt där borta.
Av fia fick jag:
En kruka med godis :D
En choklad tomte (STOR) :D
Marshmallows :D
Och tre olika stora sminkborstar.

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA PRESENTER!

Idag kommer Fredrik, Jenny och Edwin hit för att fira jul här hemma med oss. Jag tror att även Fia,Håkan,Sandra,Jonas och Robin skulle komma hit för att träffa alla.

Bilder av vad jag fått och från julhelgen kommer eventuellt efter julen.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0