Skit arm

Har helt ärligt ganska ont i armen idag, värre än igår. Men det kanske beror på att vi gjorde armhävningar och sånt igår på idrotten. Jag har säkert sovit konstigt för jag har ont i båda armarna. Vaknade för ungefär två timmar sen, skönt att få sova ut. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, 99 times heter låten och artisten är Kate Voegele. På tal om musik igår var det ju Idol. Blev förvånad att Calle gick till final men samtidigt kan jag förstå varför han är super duktig och har utvecklats som artist och Erik ja han var skit bra!!!!


puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJA CALLE!!

2009-12-05 @ 13:52:13
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Fia

Jag vart inte ett dugg förvånad eftersom Tove sjunger en aning falskt emellanåt. Erik och Calle är klart de bästa!!. Men jag hoppas innerligt att Erik vinner.. Älska Erik !!!

2009-12-05 @ 14:57:05
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0