Ben & Jerry^^

Lyssnar på musik för tillfället och skriver på min bok. Är på kapitel 3.
Har också varit ute på en promenad i skogen.Daisy blev jätte busig.

Igår så åt vi glass på kvällen. Mamma och Pappa hade köpt hem Ben & Jerry Phish Food och någon annan sort.
Var inte så märkvärdigt med den glassen.Smakade ungefär som vanlig glass.Så andra glass skålen jag tog hade jag Sia Vaniljglass och lite Ben & Jerry. Tyckte inte att det var värt pengarna det ända som smakade annorlunda med glassen var fiskbitarna och de andra bitarna.

//Foxii

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller fullständigt med dig att Ben&Jerry glassen inte är värd pengarna. Visst är de goda, jag har testa 3 sorter, men inte så goda för de pengarna.

Kul att du skriver på en bok, det visste jag inte =)

Kram

2009-07-29 @ 19:48:21
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0