Hemma igen^^

Nu är jag äntligen hemma igen.Blev inte så mycket blogga när jag var borta blev mest med att umgås med mina syskon.
Allt har varit väldigt bra förutom att Häggrid trampade mig på foten.Fick en blå tå bara.
Det var ju heller inte hans fel utan Daniellas  som rymde ur hagen.
Jag förstår honom liksom.Han tyckte ju att det var örättvisst att hon fick springa lös(fast det fick hon ju igentligen inte) och inte han.

Förutom min lilla olycka med hästen så har vi spelat Kubb.Vann några gånger av ren tur.Fick knappt ner någon.Men som tur var hade jag turen med mig att det andra laget fick ner kungen ;)

//Foxii

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack, gumman! :)

Jag skall färga håret mörkbrunt idag också. :)

2009-07-28 @ 12:20:42
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0