Äntligen lugnt och skönt

Ja nu har Fredrik,Jenny,Edwin och Sandra åkt hem.Äntligen lite lugn och ro.Även om det har varit riktigt kul att fira midsommar med dem så har det varit ganska tröttsamt med massa folk hela tiden.Förövrigt har jag varit och kollat när min lillebror spelade fotbolls match.Gick riktigt bra för dem då de vann med 5-4 tror jag.Roligt för dem att de vann efter att de förlorat med 14-1.Bilder och en layout går det långsamt med.Frågade Sandra hur photoshop fungerar men hon visste inte.Och lydde har jag inte pratat med på ganska länge.Men förhoppnings viss så kommer det ordna sig till slut

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lugnt och skönt utan mig? ;p Haha!

Saknar dig! <3

2009-06-21 @ 20:21:47
URL: http://musikoffer.com
Postat av: angelica

väskor till salu i min blogg, stora och små. dessa väskor är unika då dom enbart kommer finnas i ett exemplar.

Kram

2009-06-21 @ 20:28:26
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0