En ny blogg^^

Hej nu har jag skaffat mig en ny blogg.Jag blev så sugen på att skaffa blogg.se efter att jag läst så många bloggar som har just blogg.se.Har inte gjort så mycket idag.Har mest blivit att sitta framför datorn då vädret inte varit så bra.Och som det låter på vädret så ska det bli dåligt väder imorgon med.Inte så roligt med regn och så på midsommar.Fast det blir nog trevligt ändå då Fredrik,Jenny,Edwin,Fia,Håkan och Sandra kommer för att fira midsommar med oss.Jag vet att bloggen inte är mycket till världen än men ska försöka så gott jag kan med att fixa till den.Ska be om hjälp från Sandra nu ihelgen och så ska jag fråga lydde hur man använder photoshop så att det kommer en fin layout och sånt till bloggen.
Bilder kommer också så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0