Hej^^

Godmorgon.Idag vaknade jag lite tidigare ungefär kvart i tio.Igår kändes det som att vi var ute hela dagen.Framåt eftermiddagen så åkte vi och lämnade hästkärran,sen åkte vi till apoteket i Degerfors för att hämta ut Miramiss medicin.Där fick vi vara i ungefär en timme bara för att de hade hört fel av vad veterinären hade sagt för medicin.De trodde han hade sagt Sinedin men i stället var det Finedin.Och när de väl kom fram till vad det var så kom det fram att de inte hade det hemma.Så då bar det iväg till Karlskoga.Där hade de medicinen hemma så vi betalade och gick vidare till Bokia.Där köpte mamma Nana 04 och en kalenderbok där jag ska skriva in när jag har prov.Sen gick vi vidare till Dress Man där pappa köpte sig några tröjor.Riktigt snygga var de också.Och efter det så gick vi till Kapphal där mamma köpte sig en jeanskjol och en tröja.Efter det ville Emil äta på Max så då åkte vi dit och åt en varsin Friscoburgare.Riktigt gott var det.Och efter det så köpte pappa en varsin glass.Sen bar det iväg hem.Vi var bara hemma i någon timme innan vi åkte iväg till Skagern.Emil ville bada så då badade vi.Usch det var riktigt kallt i vattnet och när vi klev upp var Emil alldeles röd på hela kroppen och frös jätte mycket.Och idag ska han spela fotbollsmatch.I Degerfors blir det då de spelar mott DUFF.Får se om jag följer med.Men som tur är Miramiss bättre idag.Han har tydligen fått gått ut i hagen.Så det är ett tecken på att han mår bättre^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med lite nytt för mamma och Janne. :)

Äntligen fick även du din Nana 04. :D



Brr.. Kallt i Skagern.

Jag skulle INTE bada där nu frivilligt. :p



Skönt att Miramiss är bättre.

Kram

2009-06-24 @ 12:35:19
URL: http://musikoffer.com
Postat av: FIa

Tjenare syster =)

Nu har även jag hittat till din nya blogg, jag fick adressen av Sandra eftersom jag glömde bort den när du gett mig den =).

Skriv i din gamla blogg att du skaffat en ny och vilken adress det är.

Inge kul att höra att Miramiss är hemma, men skönt att han är något bättre iallfall!!

Kramar på dig

2009-06-24 @ 20:38:01
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0