The Day

Hej! Dagen har varit jätte bra.Började med att vi åkte till Jysk i Karlskoga.Där vi köpte persiener,kuddar och tallriksunderlägg.Efter det åkte vi till min syster Sandra och gav henne persienerna och tallriksunderläggen.Väl där träffade vi också Robin och hans kompis.Vi hade även med oss fikabröd till Sandra.Så efter att pappa satt upp persinerna så fikade vi.Sedan åkte vi hem och hämtade grejer till hästarna och åkte sedan ner till deras bete.Väl där fick jag tag i Filis och vi kollade hennes sår och hade på sårsalva och sånt.Sedan åkte vi till en krog i Laxå och åt middag där.Mamma och jag tog en varsin löwbiff med bearnessås och pommes frites.Riktigt gott var det och efter det fick jag en mjukglass *mums*.Så nu sitterm man här och bloggar. Ni får hade det så bra //Foxii

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur var det med Filice's hov?

2009-06-29 @ 21:39:01
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Fia

Måste bara rätta dig Emelie. Felice stavas det =D. Hon heter egentligen Felice Ham.

Gud vad gott med krogmat, aldirg fel =)

Kram

2009-06-30 @ 09:21:45
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0