Emelie hissar/dissar


Att shoppa...Var ju som sagt och shoppade igår och som jag säkert har nämt förut i bloggen så älskar jag det. Att testa kläder och att titta på kläder som förhoppningsvis sedan får följa med till kassan.

Musik...Om man kommer hem från skolan eller är ledsen över något så kan man sätta på sin favorit musik och genast bli glad och pigg igen. En klar hiss.

Beyonce...seriöst hon är helt underbar. Hon sjunger så fantastiskt bra och hennes låtar är så himla bra.





Folk som retas... Vad kännar de på med det igentligen? Jag fattar inte varför det är roligt att reta folk för att de gillar någon eller att de ramlade på en trappa eller något sådant. Nej en klar diss.


Läxförhör två dagar i rad..ja nu har jag spanska tills imorn och tills på onsdag och helt ärligt det suger med två läxförhör i samma ämne två dagar irad.


Kall mat...Idag vid lunchen så tog jag lite pastasallad med kyckling i men när jag satt och åt(hade tagigt pasta och köttbullar också) så visade sig att kycklingen fortfarande var fryst.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas verkligen du inte åt av kycklingen då va?. det är inte bra att äta fryst kyckling ..



Vill bara rätta dig lite också det stavas Tjänar inte kännar och så stavas det egentligen inte igentligen =).

2009-11-17 @ 19:17:00
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0