Godmorgon bloggen

Godmorgon bloggen eller säger man godmiddag? Jag vaknade för en liten stund sedan eller rättare sagt kvart över två. Ledsen för dålig upptadering men igår han jag inte då jag gick och duscha och började göra mig iordning direkt när jag kom hem.
Igår var det trivsel och det rockade helt enkelt. Först var det samlig i enheterna sen gick vi  till gympasalen där vi satte oss på avdelningen för E-enheten.  Sen var det massa lekar typ. Först en Ja och Nej lek som alla på hela skolan skulle vara med på. Sen var det dags för klasskampen då några stycken från varje klass i nian(A,B,C,D,E-1 och E-2) var med. Var skit roligt att titta på när de körde massa lekar,Fast blev lite tråkigt i längden.
Sen var det rast i en timma då passade man på att äta hamburgare och rösta på vem man tyckte skulle bli årets Lucia. Sen började showen. Alla som uppträdde var verkligen duktiga och på slutet uppträdde Haaris och Wallin. Sen presenterades årets lucia och den som vann var en från 9E-2. Man såg verkligen hur glad och chockad hon blev. Sen var det disco. Det var skit kul. Man dansade så mycket att man blev helt varm. Fy vad kul jag hade det igår.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra att du hade det kul, gumman! :)

2009-11-20 @ 15:28:03
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Fia

Vad kul att höra att du tyckte det rockade loss =).

2009-11-20 @ 22:37:10
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0