Hemma

Är hemma från skolan nu. Ringde till Sandra och Fia när jag väntade på att No lektionen skulle börja. Ringde även till pappa när jag satt på bussen till skolan. Var roligt att prata med er<3 Vi hade provet idag. Gick sådär,det var typ 2,5 frågor som jag inte svarade på. Kom inte ihåg nått på det helt enkelt. Vi fick häften med betygena till utvecklingssamtalen. Hade G i alla ämnen. Som ni kanske har märkt så skriver jag inte lika mycket inlägg nu. Det beror på att skolan tar så mycket tid.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättekul att du ringde, det gör mig jätteglad! <3



Så himla skönt att du har G i alla ämnen. :)

Jag tycker du har börjat blogga jättebra på sista tiden. Jätteskoj!

2009-11-10 @ 17:34:45
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Fia

Riktigt kul att prata med dig gumman <3 !.



Jag håller med Sandra om att du börjat blogga riktigt bra på sista tiden, riktigt kul !!. Kram

2009-11-10 @ 18:28:18
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0