Statistiken går uppåt :D

Tittade just på statistiken och den går uppåt. Igår hade jag åtta besökare och idag har jag haft 6 stycken :D . Bloggtrafik.nu ger verkligen mer besökare :D. Wihoo säger jag bara, som låten som Emil fick av Robin Wihoo Wihooo :D

Mina läppar är helt konstiga. De har varit jätte röda och blivit jätte torra nu i ett par dag. Kanske har använt för mycket läppbalsam. Brukar använda det för att få mjuka och fina läppar men resultatet blir detta. Usch för läppbalsam. Samma sak händer när jag använder lipsyl. Skit jobbigt.

Sen har jag haft en porrmask i mungipan vid läppen som mamma bara vaaar tvungen att klämma på och resultatet blev att den blev röd,öm och kanske lite varrig. Tack mamma :___;

Ja nu har jag klagat av mig så nu är jag glaad igen :D

puss

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Det finns massor av produkter att köpa hos frisören som är just för hår som blir frizzigt lätt så jag tycker att du ska kolla det :)

2009-11-26 @ 22:42:32
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att statistiken ökar. :)

2009-11-27 @ 07:24:53
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0