Tråkig blogg? :O

Nu har jag kommit ut från duschen, så nu känner man sig fräsch igen ;) En sak undrar jag bara, varför har ni börjat kommentera så dåligt? :O Det är liksom inget krav att ni ska kommentera på varje inlägg men liksom förut kommenterade ni på typ varje inlägg och nu knappt inga :O Har min blogg blivit tråkig? Skriver jag inte bra?
Nåja imorn är det gympa och elevensval, hoppas bara att det inte blir min grej vi ska göra på elevensval D: Har ingen lust att gå ut med soppsäcken och eventuellt plocka ur diskmaskinen. Ja det var allt från mig :)


Puss<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Din blogg är bra, men som skrivet,

man behöver inte kommentera varje inlägg. ;)



Dessutom kommenterar du knappt aldrig i min blogg. :P



Kram

2009-11-25 @ 21:57:46
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Fia

Jag tycker du kan göra lite mellanrum mellan sakerna du skriver om. Te x om du skriver om skolan så skriver du ihop det sedan mellanrum innan du skriver om nästa grej..

Sedan några bilder ibland skadar inte, behöver inte vara på något speciellt utan bara bilder =).



Och jag håller med Sandra, du kommenterar varken hennes eller min blogg direkt ofta =D hehe.

2009-11-25 @ 22:55:55
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0