Lov nu då :D

Äntligen är det lov. Gud vad skönt en vecka utan skola och läxor. En vecka utan att behöva gå upp tidigt.
Just nu gör jag inte så mkt. För en liten stund sen åkte Fia,Håkan och Sandra hem. Igår fick vi tillbaka spanska provet. Gick super. Vi får inte direkt betyg men läraren skrev upp hur de olika betygs grupperna var i poängen. Jag fick 54,5 poäng och fick alltså VG. Man behövde 55 poäng för att få MVG. Så jag hade behövt ett halt poäng till. Nåja jag är nöjd ändå. Föresten så har jag börjat lyssna på musik väldigt mycket igen. Jag lyssnar typ på The Sounds, Chris Brown, Fall out boy, Green Day och så lyssnar jag på Sofijah. Hennes låt Varför är så himla fin. Jag har faktiskt börjat gråta till den. Den är verkligen en stor favorit bland låtarna i telefonen och den får mig att tänka på killen jag gillar<3



//Foxii

Kommentarer
Postat av: Fia

Du ska vara riktigt nöjd med det betyget även fast du inte fick MVG, man kan inte alltid få MVG. Du är skitdukitg ändå <3

2009-10-25 @ 09:28:55
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0