Bok prat

8 dagar kvar nu då, la in ett inlägg igår på det jag önskade mig men jag radera det då jag inte tyckte den blev så bra, men har ändrat den och nu är jag nöjd.

Pappa och jag var nyss ute på en promenad i skogen med hundarna och nu har han åkt till jobbet.
Ska skriva lite på min bok, om man kan kalla det bok? Igentligen är det bara nått jag skriver för att jag tycker det är kul. Boken handlar i alla fall om en ung flicka på 1800-talet som heter Anne Swan, hon bor på landet med sin mor, far,lillasystern Rose,storebrodern John och Mrs Brown och hennes familj. Hennes lillasyster Rose ska snart gifta sig med mannen hon älskar, Mr Weymouth. Anne däremot ska gifta sig med en man hon inte älskar.

Boken handlar alltså om Annes liv och en inblick i hennes liv och situation.

Vet inte riktigt varför jag skrev det här :D, hade väl inget annat för mig.
Förövrigt lyssnar jag på Backstrett boys-I Want it that way.


puss



Kommentarer
Postat av: Fia

Väntar på att önskelistan ska komma =)

2010-04-08 @ 11:48:53
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0