Life sucks

Längesen vet men strunt samma.
Igår kom Fia och Håkan och firade påsk med oss. Sandra kom i Fredags till oss. Fia tittade på Emils "gamla" telefon igår för hon planerar att köpa den men hennes minneskort funkade inte så hon skulle låna mitt för att titta på telefonens funktioner. Men jag hittade inte telefonen och letade över allt efter den men hittade inte den och då skulle mamma ringa till den och så skulle emil och jag titta igenom hela huset och lyssna efter signaler och i vardagsrummet lätt det men jag hittade ändå den inte, men då hittade Emil den under rumsbordet, helt sönderbiten och trasig. Då hade Hekla hoppat upp på köksbänken där telefonen låg och tagigt den. Så nu är jag telefonlös.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas det löser sig med en ny mobil åt dig snart !!

2010-04-04 @ 18:50:44
URL: http://isonstar.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Tack, följer dig med nu :)!

2010-04-04 @ 23:18:02
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0