Böcker

Okej, dagarna går fort när man har roligt så är det alltså.
Klockan är 18:21 och jag har nyss tittade klart på det sista avsnitten på den första skivan av The secret life of the american teenager. Ska snart gå ner och höra med pappa och Emil om vi ska ta en cykel tur. Har läst några sidor i 14 år till salu, har redan läst den en gång för ett tag sen men ville läsa den igen. Jag har även läst ett par sidor i Blondinbellas bok och allt hon skriver stämmer ju in med hur det är för oss Svenska tjejer. Så alla ni som läser bloggen så tipsar jag er nu om den boken. Och 14 år till salu borde ni som inte har läst också läsa, den är så bra.

Men ni får ha det bra. ses



//Emelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske jag kan få låna Blondinbellas bok efter att du läst den? :) Eller om jag läser den när jag kommer till er i slutet av månaden?! :)

2010-08-17 @ 07:37:47
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0