Shopping in my life

Var och shoppade lite nya kläder till skolstarten igår. Emil klippte sig samtidigt som mamma och jag gick till ginatricot.
Hitta:
En skjorta( röd och svart rutig)
En typ college tröja
Svarta Tights
Strumpor.

Vi var även till sportex och handla nya skor till mig som jag ska ha och gå till Knapped med.
Försökte även hitta något att handla för med mitt presentkort som jag fick i födelsedags present av Fia och Sandra. Fast det var lite svårt att hitta något som kostar 101kr.



Bilder på kläderna kommer nog när jag tagigt outfit bilder.


/Emelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kunde ju handla något som kostade lite mer än 100 kronor och betalat med presentkortet och för egna pengar? :) Men du fick väl mer än 100 kronor på presentkortet, väl? Du har väl handlat på det innan, va? :)

2010-08-22 @ 19:03:05
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Sandra

Svar:

Okej! Men det går visst att handla för 101 kronor och sedan lägga ut egna pengar också. :)

2010-08-24 @ 10:33:30
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0