Sommaren

Haha, känner jag måste ta tag i bloggen. Eller vad tycker ni? Har ju inte bloggat så mycket under sommaren. Och ni har missat massor må ni tro.
Nej men anledningen att jag skriver det här inlägget är för min syster som vill att jag uppdaterar.
I sommar har jag faktiskt inte gjort så himla mycket. Haft det väldigt tråkigt och framförallt saknat mina underbara vänner. Men nästa Måndag träffar man ju dem igen och på Tisdag ska man gå en mil.

En dag åkte vi i alla fall upp till Stockholm och gick på naturhistoriska museet. Bilder tog jag men dem blev inte så himla bra så dem skippar vi.

I helgen hade vi  Edwin, Fredrik och  Jenny ute hos oss. Edwin gjorde massa bus och cyklade för fullt på våran gamla trehjuling. Han red också på Bruno, hästen som är här på bete. Han är lika vrång som Miramis när det gäller ridning men det som spelar någon roll är att Edwin hade roligt. Igår åkte dem hem och det blev väldigt tyst, men skönt.

Vi har också passat Alicia för en dag/natt. Oj juste jag har inte berättat att jag har blivit moster till världens underbaraste lilla flicka. Vi har haft mycket besök av Alicia, min syster Emma och Lotta.
Dom var faktiskt ute igår och Edwin tyckte verkligen om Alicia. Så mycket att han kramade om henne, Gulligt.
Och det är väl inte svårt att tycka om Alicia? Hon är ju världens goaste. Och Edwin går det inte att bli arg på, han är ett riktigt charmtroll.

Idag fick man också paket på posten. Från Cdon.com.
I det ena paket innehöll det : Blondinbellas bok Egoboost och 14 år till Salu.
Och i det andra: Serien The Secret Life Of The American Teenager Seaseon One och ett spel till Emil.
Har redan sett två avsnitt av serien och jag love it.


//Emelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wohooo! Kul med uppdatering!! :D



14 år till salu har jag läst, den är helt okej! :)

2010-08-16 @ 16:06:34
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0