Veckan, Outift and Dagens låt!

Jag vet jag är seg på att uppdatera men skit samma, veckan har varit toppen är så skönt att vara tillsammans med klassen igen och att träffa allt underbart folk igen. Knapped var bäst, vi fick skjuts dit då det regna skit mycket, väl där gick vi och kolla läget typ. Först ville vi tjejer sova i vindskyddet ute men det var så jävla mycket mygg så vi gick in och och packade upp på militärsängarna som var sten hårda! Hade ont i hela kroppen dagen efter. Men i alla fall så gick vi 2,3 kilometer i en brant backe+ sten och rötter. Väl där kände jag mig grymt stolt att ja klarat utan att ge upp( även om jag ville det ibland.

Bild från utsikten!
På kvällen var det ett gäng som körde ryska posten o sanning elr konka, sen så grillade vi middagen och hade allmänt mysigt. Sen gick vi in i huset på övervåningen och körde sanning elr konka o ryska posten igen haha!
På Onsdagen åkte vi hem fick skjuts till skolan av Johanna och hennes mamma. Mamma och pappa kom och hämtade mig och när jag kom hem gick jag upp på mitt rum där det låg ett paket från H&M på min säng. Paketet innehöll 3 part tights, en skjorta, ett linne, ett dra på lakan(leopard), ett påslakan sätt( leopard) och två kuddfodral. Provade kläderna och la mig sedan i sängen och vilade o tittade på Tv. Senare på kvällen bäddade jag rent med mina nya lakan och duschade. Gick och la mig vid halv tio och somnade så fort mamma och pappa hade sagt godnatt, mamma hade tydligen släckt lampan åt mig :S
Första riktiga jobbdagen var på Torsdagen, fick läxa i spanska på musiken då spanskan var inställd. En del minnen blev till verklighet igen, minnen som jag tänkt på hela sommaren. Var deppig ett tag men blev glad då jag var med om något sjukt gulligt som jag verkligen inte hade trott.
Fredagen var okej, hade första gympan med ny gympalärare. Hon verka okej.

Dagens outift Torsdag/ Fredag Skjorta H&M, Tights H&M, Linne H&M. Plattat hår och allt!.
Bjuder också på dagens låt!

Katy Perry Teenage Dream

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Söt :)

2010-11-16 @ 12:30:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: simone

Riktigt snyggt! :)

2010-11-16 @ 13:42:23
URL: http://fattybom.se
Postat av: Hanna

den första bilden var riktigt fin :)

btw skjortan var snygg :D

2011-01-11 @ 16:57:38
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0