....

Hahaha i skolan idag så skulle jag gå till No:n gick ensam dit för de andra hade redan gått och i koridorren i e precis innan dörren och vid lärarummet så står några killar från e och alla vänder blicken till mig när jag kommer där, och den ena av dem säger " Där kommer **** flicka" och ja rodna säkert eller nått och går ännu snabbare och då kommer en annan och går mitt i mellan dem och jag kommer ju inte fram så jag fick typ klättra över dem :S Och på väg mot dörren sa dem typ "Wow" och ja börja gå ännu snabbare :S
Och för er som inte fattar så är **** killen jag gillar :S Så det betyder att de antingen vet att jag gillar honom eller så är det nåe annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0