Hur mycket otur får man ha?

Ni verkar gilla dagens outfit bilderna så dem kommer jag fortsätta med =)
Idag var jag inte i skolan för bussen kunde inte åka upp hit för det var så mycket snö på vägarna för att plogbilarna i plogar när det behövs. När jag gick ner till bilarna för att vänta på bussen så ropade Emil från toalett fönstret att jag skulle komma upp för att busschauffören kört fast i snön. Och jag trodde liksom ja men då kommer han väl så snart han kommit loss men när jag öppnade dörren så sa mamma att han inte åker upp hit för att det är så dåligt väglag. Och jag blev skit deppig för det var just idag som vi skulle göra massa kul som att andas in helium på No:n, gå på teater i folkets hus och att jobba med robotarna + att jag skulle ha tagigt hem So:n för att göra klart det och skicka det till läraren men det kunde jag ju inte då.
Nåja det var inte så mycket att göra utan jag tog på mig nattlinnet igen och raggsockorna, tog lite chips och ostbågar och cola och satte på en film.

Ni får ha en fortsatt trevlig Fredags kväll!


puss puss <3

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan

hittade dig på hofosho. Hofosho-Vira har startat egen blogg, kandylandy.se, kolla och kommentera kram <3

2010-02-26 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0