Prat och dagens låt ;)

Okej det är andra gången jag  skriver det här, allt försvann bara när jag titta på nått annat ;S
Aja jag vakna för kanske 40 minuter sen och sitter just nu här. Får väl bli att plugga inför svenska provet på tisdag, ordklasser och sånt typ Substantiv, Verb och Adjektiv och massa grångliga ord som kvantumperfekt, genus och genitiv. Vad har man för nytta av det igentligen, man använder det varje dag räcker inte det? ;)

Tänkte lägga in en dagens låt också eller jag lyssna redan sönder den igår efter att jag hittat den på kissies blogg.
Sandra vet nog redan vilken jag menar, eller hur? ;)



puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, jepp! :)

2010-02-07 @ 22:26:44
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0