Ännu en gång ledsen för dålig uppdatering

Ledsen för dålig uppdatering, får ta och skärpa mig snart XD I alla fall idag har jag inte gjort så mkt mest spelat sims och så.  Idag fick jag också mer gummisnoddar på posten, mamma ringde tandläkarn igår och de fixade så att jag fick mer gummisnoddar. Sitter och chattar med Josefine på msn och med en tjej som heter Hannah på facebook. lyssnar också på tokio hotel, är inne på åhlens hemsida och på cocoo.se. har hittat ett par ursnygga örhängen där och även ett par snygga armband. Undra ifall jag ska fortsätta skriva på boken eller om jag ska försöka fixa en ny design, jag väljer nog boken tror jag Xd Är inte så hemma med det där photoshop och photofilter det ända jag fattar nu är Picasa 3.

Pappa kom hem för en stund sen men han och mamma åkte direkt för att handla mat. Gud vad pratglad jag var idag då xP. Fick hem OKEJ idag, gillade faktiskt detta nummer för en gångs skull.Örhängena<333
Nitarmband<3333
nitarmband<333

Ha en fortsatt trevlig kväll♥♥


pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0