Spotify

Ledsen för dålig uppdatering men det kommet tyvärr vara lite sisådär med bloggen nu med skolan och så.
imorn ska jag ta och jobba matte vi ska vara på tal 23 då och där är inte jag för dom skulle ha massa j*vla genomgångar med det j*vla algebran. Jag låg bra till i början men sen när man inte kunde jobba för att dom skulle ha genomgångar så blev man efter.  Igår åt vi tacos var jätte gott. Vi tittade också på en film på Tv den hette "Outlander" inte så jätte bra. Det var typ som en man som kom från en annan planet som var på jakt efter ett monster som hade rymt och så. Och på jorden var det järnåldern eller något, så järnåldern blandades med rymdvarelser. Igår hade vi också peep test för att se om våran kondition försämrades och det hade den gjort. Jag fick 2.3 och hade haft 2.7 innan. Så på orsaken skrev jag dålig kondition, julmat och håll för jag fick lite håll efter ett tag.

Systerkärlek i massor :D

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2010-01-16 @ 13:09:53
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Fia

Älskar er mina syskon <3

2010-01-16 @ 15:38:19
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0