I Love ya♥

Ska försöka bättra mig med uppdateringen hade ja tänkt. Idag har vi studiedag, jätte skönt sov till typ 9 idag.
Igår var jag till tandläkaren, fixa lite och spände åt dem och vet ni vad? :D
Det är inte långt kvar nu det som ska fixas nu är bara finslipningar :D Fatta att ja är glad :D
Just nu sitter jag och lyssnar på Eminem- Like toy soldiers, den är jätte bra :D
Eminem är faktiskt inte så dålig som jag trodde ;D  Lite senare kommer det i alla fall ett hiss och diss inlägg ( hoppas ja)
Här får ni en bild på min handled, I hjärtat står det ett A och under hjärtat står det " I Love ya"♥♥♥♥♥


puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eminem har väldigt bra texter! :)

2010-03-11 @ 15:55:24
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0