Complicated

Hej alla!

Förlåt för världens sämsta uppdatering men som sagt så har jag haft en väldigt lång paus i bloggandet. Kommer inte lova en toppen bra uppdatering, kanske dröjer några dagar,veckor ja kanske månader mellan varje inlägg.
Man kan säga att den månad som har passerat sen sist jag skrev i bloggen så har det hänt så otroligt komplicerade saker. Månaden som har gått har jag ägnat mig åt till att tänka, tänkt på en viss person som i slutändan sårade mig riktigt mycket! Jag kommer inte berätta vad som har hänt i bloggen. Men jag kan säga att den här månaden har varit ett riktigt test för mitt liv, så därför vill jag säga Tack till mina underbara vänner som har funnits här för mig dag som natt! Älskar er!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Allt från sjätte sinnet & fakktup till sofijah och S.T.C. Mamma o pappa sak om någon timme åka till lindesberg då pappa ska på återbesök på sjukhuset. Jag skulle gärna följa med men jag är trött och känner mig seg så jag stannar hemma. Blir väl att sitta o titta på datan o chatta med vännorna! Kanske försöka plugga till biologi provet som är nästa vecka på Onsdag. Vi har prov på nervsystemet,hjärnan o hormoner så mamma har sagt att det är bäst att jag börjar plugga i tid då det inte är så lätt. Just det min mobil e på lagning för andra gången! Skitmobil säger ja bara!

Det var väl allt för mig den här gången! pyss pyss!

jag i fredags!

Kommentarer
Postat av: Emmy

hejsan :)

jag såg att du läste kandylandy´s blogg, och jag tänkte tipsa dig om en annan blogg som är mycket bättre! (tycker jag dåra) :) hon heter moa murderess och skriver sveriges Största scene core blogg. hon är både känd i sverige, finland, kanada och USA. du kanske redan läser den? annars tycker jag du ska kolla den. hon är awesome och 10000 gånger bättre än kandylandy <3



gå in på http://epicfaiil.se och kolla. du blir inte besviken! :)

2011-01-09 @ 19:20:24
URL: http://colourmushrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0